[TYPO3-UG Denmark] Autooprettelse af sider i TemplaVoila

Mads Brunn mads at brunn.dk
Tue Nov 20 23:24:40 CET 2007

Hej Johnny

Ja, det lyder lidt grimt det du er igang med der ;-)

Jeg tror du finder svaret på dit spørgsmål ved at oprette en side i
backenden og indsætte et indholdselement på den - på den ordinære måde,
forstås.

Derefter finder du siden i databasen vha phpmyadmin ("pages"-tabellen).
Kig en gang på feltet tx_templavoila_flex.

Gi'r det mening?

./mads