[TYPO3-UG Denmark] Autooprettelse af sider i TemplaVoila

Johnny S. typo3 at pling.dk
Thu Nov 8 22:13:28 CET 2007

Hej folk

Den korte version:
Hvordan kan man autooprette x-antal sider + content element på en side
med TemplaVoila?

Den lidt længere version:
Jeg er ved at lave en shop med extendedshop. Jeg har mine varenumre,
varetekster osv i en csv-fil som jeg vil løbe igennem. Der skal oprettes
en "Page" pr. varegruppe, tilføjes en "Productlist" på siden, samt
tilføje produkterne til sidens extendedproducts (tx_extendedshop_products).

Jeg har forsøgt den grimme måde direkte fra PHP, ved bare råt at
indsætte tingene i tt_content, tt_pages og tx_extendedshop_products. Det
kan godt lade sig gøre (selvom jeg er overbevist om, at dette absolut
ikke den optimale måde), men mit tt_content-element bliver ikke tilføjet
min TemplaVoila da der åbenbart mangler en hash i sys_refindex.

Hvordan kan jeg strikke ovenstående sammen, så jeg ikke manuelt skal
oprette 500 sider med 4000 varenumrer?

--
Hilsen Johnny