[TYPO3-UG Denmark] Kom i gang med TYPO3

Michael Lindholm mln at phys.au.dk
Mon May 21 20:54:18 CEST 2007

Hej Ole,

Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring, men det jeg gjorde var at starte
med at børste støvet af den gode gamle html- og csskode for derved at få
den fornødne baggrundsviden til at lave templates. Derefter har jeg læst
"Kom i gang" manualen og forsøgte på "Modern Template Building", men
indså hurtigt at det var ret kedeligt at lave den samme hjemmeside,
(dvs. copy-paste TS kode) som guiden foreslår. I stedet gik jeg frisk i
gang med at konstruere min egen HTML template og bruge guiden som
udgangspunkt for implementering i TYPO3.

God fornøjelse med dit eget projekt!

Venlig Hilsen
Michael