[TYPO3-UG Denmark] Kom i gang med TYPO3

Ole Kokholm Ole at yachtbureau.dk
Mon May 21 18:36:27 CEST 2007

Kaere Alle,

Jeg har nu i nogen tid gaaet omkring den ”varme grød” - (læs TYPO3) og er
ikke i tvivl om, at det er det, jeg for fremtiden skal anvende til mine
websites.

Nu vil jeg så bare gerne have lidt raad fra jer hvordan jeg kommer i gang.

Jeg har downloadet og installeret diverse quickstart og herefter siddet og
”leget med disse”

Alligevel føler jeg ikke at jeg med mit forhåndenvaerende materiale kan
komme i gang

Findes der nogle bøger / tutorials på nettet som i vil anbefale så jeg kan
komme i gang med TYPO3?

Jeg vil gerne hoere jer om – hvordan laver jeg mit eget design – hvad
anvender i?

Jeg har hidtil kun arbejdet med ASP.

I det hele taget i hvilken rækkefølge bør jeg starte

Håber i vil hjælpe mig i gang

// Ole.