[TYPO3-UG Denmark] Description, keywords og andre meta

Anja Korsgaard anja at grafikk.dk
Thu Jan 25 07:27:48 CET 2007

Hvor er det man definerer det for hele siden?
Når jeg skriver det i page properties på min forside er det ikke det, der
vises i f.eks. Google.

Alternativt ville jeg tro, at jeg skal gå i fil-visning og vælge min
overordnede template, og tilføje disse to linjer:
config.description = Min beskrivelse af siden ind her.
config.keywords = Ord, søgeord, flere ord, og så videre

Men det sker der ikke noget ved ... Hvordan gør man?

Venlig hilsen
Anja