[TYPO3-UG Denmark] Guide til installation hos Unoeuro version 1.0

Morten Kjems mortenkjems at gmail.com
Tue Jan 23 20:50:46 CET 2007

Kære hjælpsomme liste.

Før jul begyndte jeg så småt at lære Typo3.

I forbindelse med den megen hjælp jeg fik til bl.a. installationen
lovede jeg at samle mine erfaringer i en guide.

Den foreligger nu i en første version (der er ikke læst korrektur eller
arbejdet indgående med teksten.)

Jeg håber at I vil kigge den igennem og korrigere hvis der er fejl (vent
med slå- og stavefejl). Forslag til ændringer i teksten er også meget
velkomne.

Særligt vil jeg gerne have en kommentar til "trin 5" om grundlæggende
sikkerhed for her hævder jeg ting, som jeg egentlig er usikker på.

Jeg skal også lige sige tak til unoeuro.com for at sponsorere webhotel
og domæne til dette projekt.

Guiden findes her: http://www.typo3guide.com/index.php?id=3