[TYPO3-UG Denmark] Login user tracking vil ikke virke - Hjælp..

Allan Rye Andersen post at aaweb.dk
Thu Jan 18 14:54:44 CET 2007

Hej alle sammen

Jeg er helt ny med TYPO3, men engageret og har hentet og installeret
Typo3Winstaller_4.0.2.exe for at lave en lokal installation på XP.

Jeg gennemgår ”Kom godt i gang” PDF’en af Kasper Skårhøj, og har
installeret:
loginusertrack_1.1.0.t3x

I ”Kom godt i gang” installerer han version 1.0.1, men det skulle vel ikke
have noget at sige.
Jeg har været inde i Template og tilføje:

config.tx_loginunsertrack_enable = 1

i setup under Info/Modify og har opdateret frontend og backend, men den vil
stadig ikke registrere noget.

Så jeg håber I kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Med venlig hilsen