[TYPO3-UG Denmark] Hvordan installeres Newsletter Subscription Module på lokalinstallation??

Allan Rye Andersen post at aaweb.dk
Wed Jan 17 15:27:29 CET 2007

Hej alle sammen

Jeg er helt ny med TYPO3, men arrangeret og har hentet og installeret
Typo3Winstaller_4.0.2.exe for at lave en lokal installation.

Jeg gennemgår ”Kom godt i gang” PDF’en af Kasper Skårhøj, og skal til at
installere Newsletter Subscription Module. Men i manualen er det noget
anderledes end på nettet. Jeg fandt modulet på: