[TYPO3-UG Denmark] Indstilling af sprog

Niels nhg at nospam-email.dk
Thu Feb 22 10:28:52 CET 2007

Hej igen.

Tak for dit svar. Hvordan sætter man sprog i "New front end login box".
Sådan at de forskellige tekster i FE bliver på dansk. Er det noget
TypoScript det skal til? Er der en generel måde at indstille sprog i de
forskellige extension.

Niels

news:mailman.1.1172061601.823.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...