[TYPO3-UG Denmark] Indstilling af sprog

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Wed Feb 21 10:39:59 CET 2007

Hej Niels,

Du vælger selv, hvilke sprog du vil have som default, når du laver en ny
extension. Men det nemmeste er, hvis du installerer kickstarter ext. og
derefter går i gang med at lave en ext. Så vil resten give sig selv.

Hvis du derimod vil ændre noget med sprog i en eksisterende ext. kan du
med fordel bruge ext. lfeditor, som er et snildt lille værktøj.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel
Workhouse Media
www.workhouse.dk