[TYPO3-UG Denmark] Topmenu, Shop og forum til typo3

Peter Klein peter at umloud.dk
Fri Aug 31 15:04:25 CEST 2007

Hej Frank.

Ang Menu, så vælger du under "User Setup", hvilken type menu du vil have.
Enten topmenu, eller menu til venstre, Der er ingen mulighed for at have
begge typer samtidig. AFIK

Ang. shop, så vil jeg anbefale osCommerce, som er en stand-alone shop.
De fleste TYPO3 shopmoduler (dem jeg har prøvet) er
a) ikke særlig gode
b) bliver ikke opdateret
c) koster penge for updates (tt_products)
d) kommer aldrig over beta stadiet
e) mangler en masse info i manualen (tt_products, commerce) .

Der findest vist et TYPO3 modul, til at integrerer osCommerce i TYPO3's
backend.

Ang. Forum, så er MM-Forum ret god. (Lad være med at installerer CHC forum,
for det er noget l*rt!)
http://typo3.org/extensions/repository/view/mm_forum/0.1.2/

--
Peter Klein/Umloud Untd