[TYPO3-UG Denmark] Topmenu, Shop og forum til typo3

Frank Bruhn fb at adhd.dk
Fri Aug 31 11:44:51 CEST 2007

Hej derinde.

Jeg har lige 3 spørgsmål til typo3, og istedet for at lave 3 forskellige
tråde, så laver et samlet.

første spørsmål går lidt på hvordan man i typo3 laver sådan at man har en
top menu, samtidlig med at man har en menu ude til venstre, jeg kan se i min
template, at både venste og topmenu er defineret i den, så templaten kan
sagtens klare det, det er mere hvordan dælen jeg laver menu punkter i
topmenuen, fra backenden.?

2. Til vores nye side, skal vi bruge en shop, som man også kan bruge sammen
med dankort, så jeg vil lige høre nogen af jer erfarne typo3 brugere om
hvilket shop system der er noget man skal kigge på, og hvad man skal holde
sig langt væk fra. Det er ikke vilde eller mange ting vi skal sælge, det er
medlems skab til vores forening, bøger osv.

og til allersidst, vi vil meget gerne have et forum som vores medlemmer kan
bruge, så vil lige høre om der er nogen forums der skiller sig ud iforhold
til nogen andre, så vil jeg meget gerne høre om det.

på forhånd tak.

Frank Bruhn.