[TYPO3-UG Denmark] Løsning: TCdirectmail igen

Brian Bendtsen brb at mentor-it.dk
Fri Sep 22 10:57:19 CEST 2006

Brian Bendtsen wrote:
> Hej
>
> Har indtil nu kun sendt testmails og det har virket fint, men skulle nu
> til at sende en rigtig mail og når jeg trykke på udsend nu kommer denne
> tekst frem:
>
> "Planlagt udsendelse 2006-09-20 09:51 til ialt 3 modtagere"
>
> - og der bliver ikke sendt noget.
>
> Hvordan håndtere jeg dette?
>
> Jeg har stadig TYPO3 kørende på IIS.
>
> /Brian Bendtsen
Til dem der er interesserede.

Da windows ikke i sig selv ikke kan afvikle et php/asp script (i hvert
fald ikke ASP) har jeg fundet et lille visual basic script der kan bruge
http-protokollen til at afvikle asp og php scripts.

Jeg fik oprettet en scheduled task på min webserver, som afvikler
vb-scriptet som kalder mailer.php hvert 2. minut.

/Brian Bendtsen