[TYPO3-UG Denmark] TCdirectmail igen

Brian Bendtsen brb at mentor-it.dk
Wed Sep 20 16:42:20 CEST 2006

Jan-Erik Revsbech (MOC) wrote:

> Det kan desværre godt passe. Du kan evt. bruge en ældre version af direct_mail_subscription.
> Den nye er I høj grad lavet til direct_mail version 2.0
>
> /Jan-Erik
Hej

Jeg har valgt at prøve med "Newsletter Subscription Module" og så den
extension der kæder den sammen med tc direct mail. Det virker faktisk
ret godt.

Nu mangler jeg bare at kunne sætte et link ind i mit nyhedsbrev til
siden hvor de kan ændre i deres nyhedsbrevsopsætning/framelde sig.

Tips er velkomne.

/Brian Bendtsen