[TYPO3-UG Denmark] Broken rootline-mystik.

Peter Makholm peter at makholm.net
Fri Sep 1 10:36:42 CEST 2006

Jeg har opgraderet et websted fra Typo3 version 3.8.1 til version
4.0.1. Der er en enkelt side der giver mig problemer.

Når man besøger siden får man en 'broken root'-line fejl, både når man
er logget ind i backenden (vis side) og når man ikke er.

Hvis jeg skjuler siden og bruger 'vis side' fra backenden virker
siden.

Hvis jeg tager en kopi af siden, så virker originalen. Sletter jeg
kopien holder originalen op med at virke.

Siden har to undersider: en der er adgangsbeskyttet og en der er
markeret som ikke i menu. Fjerner jeg adgangsbeskyttelsen fra
undersiden virker originalen.

Alle andre sider virker umidelbart og jeg kan ikke se noget specielt
for netop denne ene side. Nogle ideer?

--
 http://peter.makholm.net/ |                    'Cause suicide is painless
     peter at makholm.net     |                     It brings on many changes