[TYPO3-UG Denmark] Frontend og backend logge ind fra samme form

Peter Klein peter at umloud.dk
Fri Sep 1 09:43:26 CEST 2006

Hej Søren. På www.typo3.org har du mulighed for st søge under extensions,
har du prøvet det?
http://typo3.org/extensions/repository/?tx_terfe_pi1%5Bview%5D=search&no_cache=1&tx_terfe_pi1%5Bsword%5D=be+fe+login

For det ser ud som folk her på den danske liste ikke rigtigt kan finde ud af
at søge selv. ;)

MvH
Peter

"Søren Andersen" <hacksaw at zpeed.dk> wrote in message
news:mailman.2911.1156977402.11906.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej

Jeg har et intranet kørende, hvor der skal være nyheder og filer. I den
forbindelse vil der være nogle brugere, der kan tilføje nyheder, og nogle
der kun kan læse dem. Tilføjelse af nyheder og filer skal foregå i backend.

Desværre kan jeg ikke regne ud, hvordan jeg undgår at oprette 2 brugere, til
hver person, der skal kunne oprette elementer.

Findes der en måde, hvorpå backend brugere og frontend brugere kan logge ind
i frontend via samme formular? Eller har I andre løsningsforslag?

Med venlig hilsen
Søren Andersen