[TYPO3-UG Denmark] Azero som webhost til Typo3

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Fri May 26 13:14:55 CEST 2006

Og udover dcmedia og typoconsult (som begge leverer en rigtig fin
professionel vare), så findes der i tyskland og øvrige lande ganske
udmærkede typo3 "billighoteller", der gør det ganske godt prisen taget i
betragtning. f.eks 2mhost.com (der har den fordel at den er US baseret og
der dermed oftest er mest belastning på serverne om natten dansk tid...)

Så der findes alternativer til de (...oftest mindre snedige) danske
billighoteller som azero, selvom du heller ikke her får samme kvalitet som
hos en professionel typo3-udbyder som TC eller dcmedia.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Troels Kjær Rasmussen
LinkFactory | + 45 70 22 23 22
troels at linkfactory.dk

TYPO3 Open Source CMS - Enterprise CMS uden licensomkostninger, læs mere på
www.linkfactory.dk
news:mailman.1.1148633721.24544.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...