[TYPO3-UG Denmark] Ny installation af Typo3

Martin Nielsen post at martinnielsen.net
Fri May 26 11:23:30 CEST 2006

Hej Alle

Jeg er ny bruger af typo3 og prøver på at installere en vers 4.0 efter at
jeg har uploaded typo3 og går på min hjemmeside får jeg denne fejl hvad gør
jeg forkert?

www.martinnielsen.net  = Cannot find configuration. This file is probably
executed from the wrong location.

eller

http://www.martinnielsen.net/typo3/install/ = in the source distribution of
TYPO3, the install script is disabled by a die() function call.
Fix: Open the file typo3/install/index.php and remove/out-comment the line
that outputs this message!

jeg har kun været vandt til at bruge typo3 når det allerede ligger på en
server, så jeg kun vant til at rette tekster, billeder, designs osv. Det
mere tekniske er jeg ikke så kendt med.

Mvh Martin