[TYPO3-UG Denmark] Newsletter Subscription Module | ext-key: da_newsletter_subscription

Kasper Kronborg (NOSPAM) kk at prolog.dk
Wed Mar 1 13:59:30 CET 2006

Hej liste,

Jeg har på mit site benyttet mig af Newsletter Subscription Module og det
virker også fint nok. Har sat sprog instillinger til Dansk og al tekst
omkring nyhedsbrevs modulet er også på dansk. Lige indtil man har udfyldt
sine informationer og klikker udfør handling. Så kommer der en popup frem
hvor der står: All fields are filled in correctly. Hvordan får jeg den tekst
til at stå på dansk? eller kan jeg fjerne den helt? Jeg har kigget alle
filer igennem der har noget med extensionen at gøre, men har ikke kunne
finde nogeti dem.

På forhånd tak.

Mvh.
Kasper K.