[TYPO3-UG Denmark] Brugervenlig BackEnd

Allan Vestergaard usenet at avz.dk
Tue Jun 27 23:49:42 CEST 2006

Mange tak for bidraet. Det var lige den slags input jeg var ude efter.

> File Mount - sørg for at have filemounts der matcher sidetræet. Hvis folk
> skal skrive om "ungdomsarbejde" så lav et filemount "ungdomsarbejde" og
> lad folk smide deres filer der.

Den vil jeg tage til mig. Jeg havde startet ud med filemount pr.
brugergruppe, men jeg tror faktisk at det er bedre at tage udganspunkt i
træet.

> TSconfig - her gælder det om at give brugerne så få muligheder i RTE som
> muligt. Det kunne være:
> Endelig bør du se på i rodens TSconfig at give siden:
> TCEFORM.tt_content.header_layout.altLabels.1 = Overskrift

Det vil jeg ikke lidt nærmere på. Det har jeg ikke pillet ved før.

Endnu en gang tak for hjælpen