[TYPO3-UG Denmark] Freelance TYPO3-konsulent

Jakob Laursen jal at gte.dk
Mon Jun 12 08:03:15 CEST 2006

Hej NG.
Jeg søger en, der er dygtig til at opsætte TYP3-løsninger teknisk.
Jeg arbejder som grafiker og kommer til at levere det grafiske
layout, men har brug for en freelancer, der kan tage hånd om det
tekniske.

Skriv til jal at gte.dk
Beskriv dig selv
Hvilke referencer har du?
Hvad vil en løsning uden nogen specielle extensions typisk koste?
Har du erfaring med selv at kode extensions? - hvad har det typisk
kostet?

Med venlig hilsen
Jakob Laursen
Mediegrafikerelev