[TYPO3-UG Denmark] Reminder: T3UG Vestjyllands første møde onsdag d. 14. juni

Trine Buhl trine.buhl at mail.dk
Sun Jun 11 21:02:24 CEST 2006

Lige en reminder om det første møde i T3UG Vestjylland.

Er du ikke tilmeldt og har lyst til at komme, så smid mig en mail el. ring
for tilmelding.
ALLE ER VELKOMNE.

Agenda:
  a.. Bordet rundt
    a.. Hvem er vi?
    b.. Hvilke forventninger er der til brugergruppe
    c.. Hvor ofte skal vi mødes?
  b.. Agenda for næste møde
  c..Referat fra seminar m.m.
  e..Typo3 -snak, installation, problemer og evt. vejledning

Jeg lægger lokale til - adresse er:
Bjerggårdevej 10
Mejls
6800 Varde

Transport:
Skulle nogen finde på at tage toget, så kan jeg hente og bringe fra Sig
Station. Ring eller mail, hvis du vil hentes - det ligger 5 minutter væk i
bil.

Netværk:
Der er trådløst netværk, så tag jeres bærbare med.

Projektor:
Vi har en projektor til rådighed, så har du mod på at vise hvad du arbejder
med, så har vi muligheden.

Forplejning:
For at bidrage til en god opstart, så vil jeg byde på forplejning.

Tilmelding:
Send mig en mail med dit navn, by og mobil.

Mvh.
Trine Buhl

Tlf. 76 77 10 12
Mobil: 40 32 58 80