[TYPO3-UG Denmark] Spørgsmål til TypoConsult DirectMail?

Søren Guldbæk Olsen info at web-ss.dk
Wed Apr 12 11:05:16 CEST 2006

Hejsa,

Efter nogle indlæg omkring TypoConsult DirectMail, besluttede jeg mig får at
prøve denne. Det jeg har set indtil videre ser rigtigt godt ud, og meget
mere brugervenlig ind den gamle directmail.

Jeg har dog lige et par spørgsmål:

1. I systemstatus, skriver den at mailer.php er udførbar fil, men skriver
denne tekst:

Hvis du ikke allerede har gjort det, så tilføj følgende linie til roots,
apaches eller din brugers crontab....

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej, hvor det er jeg skal tilføje linijen
henne?

2. Ingen lynx browser fundet. - Hvordan kan jeg tjekke om jeg har den
installeret?

3. Når jeg vælger et tidspunkt til at afsende mit nyhedsbrev, så ser det ud
som om den ikke sende noget ud når den når tidspunkt. Jeg kan godt sende
test nyhedsbrev ud, men den sender ikke når man når tidspunkt. Kan det være
server tiden der står forkert? - Man kan ikke klikke et sted og sende det
med det samme?

På forhånd tak

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen