[TYPO3-UG Denmark] TCDirectMail

Søren Vedel sv at workhouse.com.br
Mon Apr 10 18:35:11 CEST 2006

Hej Peter,

Jeg bruger tcdirectmail v.0.4.0 på en 3.8.1 installation. Den sender
fint ud til Mozilla Thunderbird.

Jeg har:
Lynx browser (Lynx Version 2.8.5rel.1 (04 Feb 2004)) found on your system.

I min page header har jeg sat plain text method: Lynx cli-browser

Ved ikke, om det gør den store forskel men det ser ud til at virke fint!

Mvh
Søren