[TYPO3-UG Denmark] TCDirectMail

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon Apr 10 22:09:40 CEST 2006

He Just. Jeg har testet det i :
Outlook Express (Her virkede det med eksterne stylesheets)
Outlook (Virkede med styles inline i headeren)

Og så testede jeg også på Mac, men kan ikke lige huske hvad mail prg.
hedder.
Den virkede med også styles inline i headeren.

Jeg har ikke testet på hotmail/gmail, men det vil jeg lige prøve imorgen.

---
Peter Klein / Umloud Untd

news:mailman.1.1144695771.21199.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...