[TYPO3-UG Denmark] TCDirectMail

Just Thorning Blindbæk just at NOSPAMblindbaek.dk
Mon Apr 10 21:05:00 CEST 2006

Peter Klein wrote:
> Det lykkedes mig at få det til at virke, men jeg måtte fjerne det eksterne
> stylesheet, og lægge alt CSS inline i headeren. Men det må vel være muligt
> at bruge eksterne style-sheets?

Jeg kunne godt tænke mig at vide i hvilke e-mail klienter du har
"afprøvet" dit nyhedsbrev, da jeg også har nogle problemer...

Indtil videre er jeg kommet til den konklusion, at jeg bliver nød til at
lave alt CSS internt i koden - så som: <div class="whatever"
style="margin-top:5px;margin-left:5px;float:right"> ellers godtager
Gmail og Hotmail ikke designet. Hvis folk har andre erfaringer, så hører
jeg dem gerne!

Venligst
Just