[Typo3-UG Denmark] class på TMENU

Azazel na at avz.dk
Tue Sep 20 17:35:03 CEST 2005

Jeg har lavet mig en lille tekstbaseret menu, da jeg aldrig har fået den
grafiske menu til at virke. Ej, heller i diverse medfølgende eksempler.

Nå, men den er jeg faktisk også vældig glad for. Der er bare lige det
problem at jeg gerne vil have at menuen har en anden farve end links i selve
teksten.

Hvis jeg nu kunne smide en class på det link jeg har en menuen kan jeg jo
styre det via css. Mit spørgsmål er så hvordan jeg får sat sådan en class på
mine menu-links.

Menuen som jeg er så glad for er ganske simpel.

# Menu 1 cObject
temp.menu_1 = HMENU
  temp.menu_1.1 = TMENU
temp.menu_1.1 {
  NO.allWrap = <div class="menu1-level1-no"> | </div>
  ACT = 1
  ACT.allWrap = <div class="menu1-level1-act"> | </div>
}
temp.menu_1.2 = TMENU
temp.menu_1.2 {
  NO.allWrap = <div class="menu1-level2-no"> | </div>
  ACT = 1
  ACT.allWrap = <div class="menu1-level2-act"> | </div>
}
temp.menu_1.3 = TMENU
temp.menu_1.3 {
  NO.allWrap = <div class="menu1-level3-no"> | </div>
  ACT = 1
  ACT.allWrap = <div class="menu1-level3-act"> | </div>
}