[Typo3-UG Denmark] Upload af mange billeder...

Web DeZigns info at web-ss.dk
Mon Oct 31 12:38:57 CET 2005

Hej Claus,

Tak for det hurtige svar..
- Det er i hvert fald en mulighed, så skal de bare lige kunne zippe deres
billeder.. :-)

De er bare vant til at tage dem direkte fra deres kamera.. Men helt sikker
en metode der kunne bruges, så tak for svaret..

Er der andre der har gode idéer? - høre dem gerne.. :-)

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen

Web DeZigns
Samsøgade 28, 3 th