[Typo3-UG Denmark] Upload af mange billeder...

Claus Witt claus at 9ia.dk
Mon Oct 31 12:32:07 CET 2005

Hej Søren

Det jeg plejer at bruge er at de kan uploade pakkede filer (zip, tar.gz) og så bruge http://typo3.org/extensions/repository/search/kb_unpack/ som er en extension til filelist-modulet, som gør at man kan pakke filerne ud, når de er uploadede.

Med venlig hilsen / Best Regards

Claus Witt
Teknisk direktør

9iA