[Typo3-UG Denmark] date_of_birth i sr_feuser_register

Preben Rather con3855 at vip.cybercity.dk
Thu Oct 27 07:38:21 CEST 2005

Hej NGs,
Jeg er et irriterende problem med fe_users i BE. Med sr_feuser_register
følger blandt andet muligheden for at registrere fødselsdag. I frontend
er det sådan set ok, omend formatet åååå-mm-dd er lidt 'udansk'. Men i
backend er det helt umuligt - det lader sig ikke gøre at registrere
datoer før 1-1-1970 og selvom typo3s community og verden omkring det,
virker meget ungdommeligt, kan det næppe være en 'feature'...

Jeg har rodet rundt i koden, men kan simpelt hen ikke finde ud af det.
Jeg gætter på at det er noget javascripting som genereres af denne:
'date_of_birth' => Array (
	'exclude' => 0,
	'label' =>
'LLL:EXT:sr_feuser_register/locallang_db.php:fe_users.date_of_birth',
	'config' => Array (
		'type' => 'input',
		'size' => '10',
		'max' => '20',
		'eval' => 'date',
		'checkbox' => '0',
		'default' => ''
	)
),
fra ext_tables.php

Men hvad er alternativet til eval=>date??

--
preben