[Typo3-UG Denmark] Hvordan kan jeg indsætte author, med link

René Frank Kristiansen rekr at akv.aarhus.dk
Mon Jul 25 09:50:27 CEST 2005

Hej alle i gæve gutter og gutinder :-)

Jeg er relativ ny mht. typo3 og er nu i den situation at jeg gerne vil
komme lidt dybere ind...

Der er en del backend brugere der opretter artikler og andet, når frontend
brugeren så læser informationen kunne det være rart at man kan trykke på
et link til skribenten, således at mailprogrammet startes,
jeg kan saktens hardcode det i html men hvordan får jeg typo 3 til
automatisk at skrive informationerne !! er det muligt...

Er der desuden nogle der kender et plugin til klikbare billeder eller skal
man selv hardcode en html side ??

på forhånd tak

IT-Ingeniør m. IDA
René Frank Kristiansen, GIS - IT