[Typo3-UG Denmark] Problem med Gallery Extension

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Mon Jul 25 09:21:20 CEST 2005

1. Du skal "pointe" dit plugin til en "sysfolder" (...eller den nuværende side, hvis det er der du vil gemme dine "gallery" records) når du indsætter det på en side. Et plugin indsættes på sædvanlig vis.

2. Herefter kan du (e.g. via Liste-modulet) indsætte en ny record, som skal være et "gallery".

3. Nu får du en formular, hvor du navngiver dit glleri mv samt "peger" på den filmappe (UNDER fileadmin i filstrukturen) der indeholder dine billeder.

Håber det hjælper dig videre

mvh Troels Kjær Rasmussen