[Typo3-UG Denmark] Fejl

Kristian Wind kw at hovsa.dk
Thu Jan 20 16:08:45 CET 2005

Sorry. Det burde jeg have fortalt. Jeg har også sites kørende på samme
server, der overhovedet ikke er problemer med. Som bare kører og kører uden
den mindste fejl.

Jeg er igang med at pakke en frisk dummy-3.7 ud, som jeg vil prøve at
installere på et nyt site.

Venlig hilsen
Kristian

40 33 06 85
www.hovsa.dk
Skype: kristianwind

"There's no such thing as a free lunch."