[Typo3-UG Denmark] Direct Mail - kan ikke sende

treg no at no.no
Thu Jan 13 00:51:28 CET 2005

Hejsa alle,
Nu har jeg fået "Direct Mail" installeret og konfigureret. Alt ser ud
til at virke perfekt. Jeg kan tilmelde, afmeld, oprette nyhedsbreve osv.
Men når jeg skal til at sende et nyhedsbrev, også test mail, vil den
ikke! Jeg får ingen fejl eller noget som helst. 'Direct Mail
subscription’ virker fint, altså med at sende mail når en bruger
tilmelder sig. Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?

Med venlig hilsen
Gert Nielsen