SV: [Typo3-UG Denmark] Hjælp - Template Selector

Morten Gerdsen morten at babybiksen.dk
Wed Sep 29 16:58:17 CEST 2004

Hej Claus,

mange tak for dit svar - det var rart at få lidt feedback.

Jeg har læst manualen men ikke været i stand til at få det til at virke
med de samples.
Det ser for øvrigt ud til, at det er det samme sample, som ligger der to
gange.
Må være en fejl?!

men men, jeg har endelig fået det til at virke, idet jeg fandt et andet
sample i den engelske nyhedsgruppe,
som jeg var i stand til at tweake til mit formål :-)

tak alligevel!
Morten