SV: [Typo3-UG Denmark] Hjælp - Template Selector

Claus Witt claus at 9ia.dk
Wed Sep 29 14:44:58 CEST 2004

Hej Morten

First things first... Har du checket manualen?
http://typo3.org/documentation/document-library/rlmp_tmplselector/EXT_Page_T
emplate_S/

På siden
http://typo3.org/documentation/document-library/rlmp_tmplselector/Configurat
ion-71/

Skulle du kunne se de mest basale ting. Lidt under midten på denne side
finder du overskriften: "Getting started the easy way!"... her kan du læse
at der er en samples folder, hvorfra du kan importere nogle færdige
eksempler på typoscript du kan bruge...

Med venlig hilsen / Best Regards
Claus Witt
9iA