Re: [Typo3-UG Denmark] Invitation til UserGroup Møde

Troels Rasmussen troelsr at msn.com
Mon Oct 18 22:45:59 CEST 2004

Ja, sådan bliver det.

Da der kun var 3 tilbagemeldinger vedrørende templating, vil jeg hellere
snakke lidt om usability, undervisning og dokumentation samt evt demonstrere
et par af de extensions/konfigurationsindstillinger jeg bruger (herunder en
"dummy" udgave af T3-toolbaren, Jesper). Inden mødet vil jeg også tage
kontakt til enten rasmus eller christian for at høre lidt mere om det
"usability-dokument" de har diskuteret.

Der vil være templating på programmet til et af de senere UG møder, - men
hvis man vil have komplet kursus i typo3´s struktur og konkret "learning by
doing"-instruktion, så kontakt mig og vi kan finde ud af det i et andet
regi, men det tager længere tid end et enkelt UG møde med andre ting på
programmet også.

ses d. 28.

mvh

Troels Kjær Rasmussen