[Typo3-UG Denmark] Re: [Typo3-UG Copenhagen] Projektstatus

Rasmus Jørgensen rasmus at baseweb.dk
Sun Oct 17 10:55:59 CEST 2004

Hej UG's
Jeg har desværre ikke tid til UG-mødet, men her lidt info. ang.
Usability-projekt.
Jeg har jo lovet at samle trådene sammen fra den diskussion, der er kørt
i sep/okt.
Christian og jeg mødtes i forrige uge og lavede en "handlingsplan" for
tiltag hvad angår forbedring af Usablity, slutbrugermanualer osv.
Handlingsplanen sættes i værk når jeg har udarbejdet selve
projektbeskrivelsen / dokumentet. Dette gør jeg i den kommende uge. Jeg
går udfra at jeg kan sende den til SV som så kan formidle dette i sin
statusrapportering efter mødet på torsdag?
Projektdokumentet træder naturligvis ikke istedet for andre
tiltag/projekter indenfor samme område, så jeg går udfra at der må
udarbejdes en status der tager højde for at der kan være projekter igang
med samme indhold. Det vil være en fordel hvis dette kan koordineres
centralt. (ug-møder)

Mvh.
Rasmus Jørgensen