[Typo3-UG Denmark] opgradering fra 3.5 til 3.6

Lars E. D. Jensen ledj-typo3 at dcmedia.biz
Thu Nov 4 16:05:44 CET 2004

Flemming Heide Pedersen wrote:

> Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: t3lib_cs in E:
> \www\gensafe\t3lib\class.t3lib_div.php on line 3177
>
> Har nogen oplevet noget ligende? Bruger jeg en forældret vejledning?

Hej Flemming

Vejledningen er ikke forældet.

Bruger du TYPO3 på linux el. windows?

Du har kun hentet sourcen, hvis du mangler index.php osv., så hent også
dummypakken og smid dem i samme bibliotek. Men test det hellere på en
separat installation først, det er ufedt at slå en eksisterende
installation i stykker...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Lars E. D. Jensen - DCmedia - TYPO3 Business Solutions