[Typo3-UG Denmark] opgradering fra 3.5 til 3.6

Flemming Heide Pedersen fhp at gensam.dk
Thu Nov 4 15:42:07 CET 2004

Hej

Jeg vil opgradere vores 3.5 til 3.6. Jeg fandt vejledningen "Installation
and Upgrade of TYPO3: upgrade" på typo3.org og har hentet
typo3_src-3.6.2.zip fra sourceforge. Desværre kan jeg ikke få det til at
virke!!
Vejledningen fortæller at jeg skal udskifte bibliotekerne media, ts3lib,
tslib og typo3. Det er kun de tre sidste af disse som findes i zip filen.
Desuden skal index.php og showpic.php også udskiftes. De findes ikke i zip
filen.

Trods de manglede filer prøve jeg alligvel... Lavede en compare og valgte
ok til at gennemføre opdateringerne. Jeg kom dog aldrig frem til at få
"Table and field denitions are OK" - det er som om den ikke laver
ændringerne. Jeg gik videre til at opdatere static og med en vis skepsis
startede frontend som kom med fejlen:

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: t3lib_cs in E:
\www\gensafe\t3lib\class.t3lib_div.php on line 3177

Har nogen oplevet noget ligende? Bruger jeg en forældret vejledning?

Med venlig hilsen

Flemming Heide Pedersen