[Typo3-UG Denmark] Ekspanderet indhold

Jesper Nielsen jsn at draware.dk
Fri Jun 25 10:13:49 CEST 2004

Hej Claus,

Tak for dit svar. Jeg er heller ikke selv noget jern til TypoScript, så jeg
har arbejdet videre med at bruge tt_news i stedet, men  jeg gemmer lige din
mail, og så kan jeg arbejde videre af den sti hvis det andet ikke lykkes.

Mvh. og god weekend

Jesper

news:mailman.1.1087829412.1627.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...