[Typo3-UG Denmark] Mouse over normal column indhold - vis left column indhold.

Anne-Marie Krogh amk at gagarin.dk
Tue Jun 22 12:14:18 CEST 2004

Hej.

Jeg skal have lavet en funktion hvor der, når musen kører over et dynamisk
billede - udløses mouse over funktion og et "layer" bliver vist.

Jeg spekulerer på om man kan definere en column - hvor teksten til laget
skrives (så kunden selv hurtigt kan styre den tekst der skal vises).
Og så I setup-feltet konfigurere det sådan at ved mouse over indhold I
normal column (som er et billede) vises indhold I venstre column.

(måske er layer helt unødvendigt - men bare funktion skjul - vis indhold fra
venstre column ved mouse over normal column ??

Vrøvler jeg? Eller er der nogen der har lyst til at komme med et foreslag
til en løsning.

Hej fra Anne-Marie. :0)