[Typo3-UG Denmark] Hosting problemer

Stig Nørgaard Færch stig at 8620.dk
Tue Dec 28 13:45:01 CET 2004

> Har du sat de rigtige rettigheder på mapper og filer?
>
> Kristian Wind
> www.hovsa.dk

Hej Kristian,

Hvad er der sket med din non-profit hosting??

http://www.google.dk/search?q=cache:jXiqkHmYk-MJ:www.hovsa.dk/index.php
3Fid%3D0,5,1,1,1,0+site:hovsa.dk+profit&hl=da
www.hovsa.dk

Det lød ellers så godt og lovende for dem som bare ville have en lille
privat typo3 hjemmeside.
Så vidt jeg kan se er din pris 200kr/mdr og det er da ikke specielt billigt.

/Stig