[Typo3-UG Denmark] Hosting problemer

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Tue Dec 28 10:31:12 CET 2004

Det er ikke rettigheder men mangel på allokeret dynamisk primær hukommelse
(læs: PHP konfiguraitionen på serveren har for lidt RAM allokeret til sig
selv til at køre Typo3)

Problemløsning:

a) Giv 32MB som min. i php.ini på serveren, det kommer aldrig til at køre
bare nogenlunde med de 8MB du hidtil har... eller endnu bedre:

b) skift til en ægte typo3 host

God Jul!

-Stefan