[Typo3-UG Denmark] Håndtering af CSS i de forskellige moduler

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Thu Dec 16 10:54:17 CET 2004

Hej Kenneth

Hvis du går ind i object browseren, kan du finde _CSS_DEFAULT_STYLE og
unset'e den.

fx bruger jeg følgende til at slippe for styledefinitioner fra indexed
search:

plugin.tx_indexedsearch._CSS_DEFAULT_STYLE >

I nogle extensions er der defineret noget layout i en html-template, som
du så må rette.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Søren Vedel