[TYPO3-UG CZ] Fatal error: Class 'Tx_Extbase_Utility_Extension'

Lukáš Vorlíček lukas.vorlicek at codeart.cz
Wed Nov 13 11:51:13 CET 2013

Dobry den,

edituje typo3conf/LocalConfiguration.php nebo typo3conf/localconf.php (dle verze TYPO3) a vyhledejte tam

['ext‘]['extListArray']

resp.

$TYPO3_CONF_VARS['EXT']['extList‘]
$TYPO3_CONF_VARS['EXT']['extList_FE‘]

a vymazte ze seznamu vami zminovanou extension. Pak v tomto adresari vymazte vsechny soubory temp_CACHED_*

LV