[TYPO3-UG CZ] Fatal error: Class 'Tx_Extbase_Utility_Extension'

michal kovac normandy88 at gmail.com
Wed Nov 13 11:35:06 CET 2013

prosim o pomoc velmi pekne som zufali instaloval som rozsirenie socialplugins a po doinstalovani mi vyhodilo toto:

Fatal error: Class 'Tx_Extbase_Utility_Extension' not found in /domains1/ws860500/public/www_root/typo3conf/temp_CACHED_FE_ps2ea4_ext_localconf.php on line 2166

a momentalne mi nejde web vobec prosim poradte co stym ako to odstranim  a rovno aj ten modul prosim velmi pekne za rady vopred dakujem