[TYPO3-UG CZ] Zase ta lokalizace

Lukas Vorlicek lukas.vorlicek at codeart.cz
Wed Aug 1 19:22:59 CEST 2012

Dobry den,

Ja pouzivam na par webech 4.7 a zadny problem jsem nezaznamenal. Napriklad dival jsem se ted na tt_news pi1, ktery neobsahuje CS preklad, nicmene extension manager ho stahnul a ja ho pak dale modifikuji v TS Setup pomoci _LOCAL_LANG.cs.

Pro ceske verze pouzivam uz spoustu let:

config.sys_language_uid = 0
config.language=cs
config.htmlTag_langKey =cs
config.locale_all = cs_CZ

Proc se v puvodnich locallang.xml souborech pouziva cz, je mi zahadou…

Pripadne se ptejte, vsechny 4.7 weby mam plne funkcni…

—

Lukáš Vorlíček