[TYPO3-UG CZ] Zase ta lokalizace

Jan Bednarik info at bednarik.org
Wed Aug 1 18:58:35 CEST 2012

Ha, po dlouhé době post. Je to tu mrtvé, co?

Rád bych poradil, ale nevím. Zůstávám stále u 4.5, protože věřím ve
slibovanou podporu na 10 let. 4.7 bude za pár měsíců, až vyjde TYPO3 6,
stará, ale 4.5 bude stále udržovaná.

Tož tak. Měl jsem potřebu odepsat, aby bylo vidět, že to tu i někdo
sleduje. Ale nevím :).

Honza Bednařík