[TYPO3-UG CZ] Lokalizovaný obsah strany se zobrazí ve frontendu 2x

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Fri Jan 22 09:20:54 CET 2010

> Díky za návod, nikde jsem v dokumentaci nenašel podmínku, že L musí být
> shodno se sys_language_uid.

sys_language_uid = UID zaznamu v tabulce "sys_language" = L (coz je
promenna GET)

Pokud tedy ve frontendu zobrazujes verzi pro jazyk s UID 1, pak mas ve
vsech URL &L=1 a pro rozpoznani jazyka musis mit podminku GP:L=1.

> Každopádně to nefunguje ani tak, pořád to tam je dvakrát, viz:
> http://cms.pandemia.cz/?&L=1

Jak koukam do kodu, tak jedna z tech novinek je vypsana jako prvek
obsahu s UID 5 a druha s UID 28. UID 5 je ve skutecnosti ceska verze, ze?

Je UID 28 anglicka verze?
Je "propojena" s UID 5? (tzn. ze v databazi ma prvek s UID 28 v tabulce
tt_content nastaveno ve sloupci "l18n_parent" cislo 5 jako svuj
rodicovsky prvek)

Tomas Mrozek